FatmaS41 Hanımlar merhaba, bebişleriniz için hangi şampuanı, pişik kremini ve yağı kullanıyorsunuz en temiz içerikli hangisi?
babyymom59 FatmaS41 mustela aldım şampuanı masaj yağını ve vucüd nemlendiricisini pişik kremi de bi çok markayı küçük boy olarak aldım zaten çoğusu önleyici olduğu için çabuk bitiyo deneyip görücez aldıklarım mustela , bepantol , sudocrem , penaten
Havin49_ FatmaS41 ilk oğluma belli bir süre mustela kullandım fiyatı çok pahalı bende sensmed e geçtim pişik kremi sudocrem kullandım İkizlerim şampuanı b- good care pişik kremi b-good care-sudocrem
ekiminannesii İlk bebeğimde mustela almıştım şampuan nemlendirici pişik kremi ve masaj yağı şeklinde. Bebeğim 7.ayında egzama olunca bioderma Abc atomik ciltler için olan şampuanı aldım 1 litreydi. Aylarca kullandık ve çok güzeldi çok iyi geldi. Şimdi ikinci gebeliğim yine direk onu alacağım.
ikizlerimibeklerken95 FatmaS41 mustela çok kokuyor %100 doğal olamaz diye siveno aldım henüz bebişlerim doğmadı ama çamaşır deterjanını kullandım o da kokusuz iyi