Kızlar adetim normalde 18 inde oluyor ama şubat ayının kısa olmasından dolayı sanırım martın 16 sında oldum bu gün ayın 18 ı ama hala olmadım normalde 24 gün arayla falan adet oluyofum şuan bi önceki adetimin üzerinden 28 gün geçti biraz da kasık ağrısı yaşıyorum 10 gün önce kadar kahverengi bi lekelenme yaşadım peçeteyle idare edecek kadar az bi şekilde. Fakat iki gün önce test yaptım negatif çıktı böyle şeyler yaşayan var mı aranızda. Sizce testi mi tekrarlayım kan mı vereyim