gzmaktss benim bebeğiminde benim tansiyonum yüzünden gelişimi geriden gelmeye başlamıştı. O haftalarda, Ama doktorum ne kadar kalsa anne karnında o kadar iyi dedi . Sizin gibi 15 te, haftada, en son haftada 2 kez gittiğim oldu kontrole. Sağlıklı şekilde aldım kucağıma. Sadece 2900 doğdu.