Merhaba 35 haftalık hamileyim. Bebeğimin gelişimi iki hafta önde ve artık ağırlığını daha derin hissediyorum. Oturup kalkarken bile kasılmalardan canım yanıyor yürürkende aynı şekilde. Ve sağ bacağımı eskisi gibi kullanıp üzerine basamıyorum ağrıdan. Benimle aynı durumu yaşayan var mı ? Sonrasında durum düzeliyormu?