Momybus lokismommy bana lokal falanda yapılmadı sadece sakinleştirici verdiler 1,5 sene oldu çok kötüydü benim için 4 kateterle girdiler
Momybus lokismommy panik atak bende de oldu cipralex diye bi antidepresan kullandım 6 ay şükür hafifledi ama hala biraz etkileri sürüyor normal doğumdan da çok korkuyorum ama doktorum yüreklendiriyor ona güveniyorum