pelin623 kızlar bugün ilk defa sancım oldu doktoruma gittim nst bağladı bir şey yok dedi ama erken değil mi sancı için, sizce erken doğum gibi bir şey gelir mi başıma
anne45_ pelin623 sadece sancı mı ise korkma kasılmadır bence kanama fazla akıntı istemsiz işeme olursa sıkıntı
pelin623 anne45_ yani ilk gebeliğim çok bilmiyorum ama sancı gibiydi işte 5 dk da bir doktora gittik normal her şey dedi, herhangi bir kanamam akıntım da yok
anne45_ pelin623 anlıyorum canım seni ilk gebelikte insan çok panik oluyor ama doğum olma ihtimali yok kasılmayla avuç içi dılcak kadar akıntı gelir kanama olur suyu gelir anca öyle içini ferah tut