fayting 2princessmother 2. Gebelik canım benim sezaryen olacak bir de bayrama denk geliyor 38. Hafta o yüzden bayramdan sonra yapmak istiyorum ama o da 39 olmuş oluyor doktor ne diyecek hiç bilmiyorum sezaryen için 39 u bekleyen var mı
2princessmother ozlm4835 nasıl gönlün rahat edecekse onu seç canım stres yapmamak gerekir sonuçta kolay doğumun olsun inşallah 🌼🤗
2princessmother 1nisa1 benim 3. Gebeliğimm Benimde cuma randevum var zaman geçmiyor randevuya gitmek için ya 🥹
Fnur6435 2princessmother ilk gebelik benim. Benin de bir prensesim olacak inşallah. Döndüğünü tam kestiremiyorum ama altta çok baskı oluyor benim de umarım dönmüştür. 33+3 de 2 kilo 100 gr dedi doktor bakalim ne zaman ve kaç kilo gelecek bebisler 🤗