Kızlar anne yanı önce de kullanmıştım çok güzel çok kullanışlı ama şuan çocuk odamız var zaten büyük yatakta var boşta sanki kızıma hazırlanmış gibi ( 2. Evliliğimiz toplam 3 oğlan var 6 ,7,9 yaşlarında 😅 ranzalı 4 çocukluk düzenli kurulu çocuk odamız var ama kızım 3 yaşına kadar kullanamaz orayı) şuan yatak odasına anne yanı salona park yatak alayım diyorum fazladan gereksiz mi olur sizce tek bitane de habire odadan odaya taşımam zor olmaz mı eşim tamamn bana bırakıyor