sklmm 33+5 günlük gebeyim hamilelik başından beri sancılardan uykusuzluktan bıktım yoruldum doğsun istiyorum artık dayanamıyorum şuan yazarken bile o kadar çok sırtım ve vücudum ağrıyor ki zorlanıyorum çok yoruldum
Elisa0110 sklmm az kaldı canım sabret bende az Bi ayakta dursam veya otursam belim ağrıyor seni anlıyorum ama yapacak bir şey yok biraz daha sıkıcaksın dişini 😊
azra01 sklmm sabretmekten başka şansımız yok canim benimde 30 haftadan sonra ağrılarım başladı suan 36 dayım bazen dayanamiyorum
iremgnrs sklmm 38+4 deyim bıktım devamlı hareket halindeyim yürüyüş merdiven ananas hurma ne deniyorsa yaptım gelmek bilmiyor benim oğlum devamlı sancım var ama hep düzensiz ben umudumu kaybettim sizlere başarılar 🥲
sklmm Elisa0110 öyle valla başından beri kolay geçirmedim ama bu aralar zaten kiloluyım iyice karnım büyüdü çok ağırlaştım
sklmm elifffb Sezeryan olacağım 20 masuma dedi doktor ama çok rahatsızlıklar yaşıyorum 10 dakikadan 10 dakikamı tutmuyor
bsya iremgnrs öyle deme canım illaki doğacak vakti zamanı vardır sen devam et hareketlere doğumun kolay olur
tahamommy sklmm bence ettiğimiz sözlere dikkat etmeliyiz, haklısın zor bir süreç yoruluyoruz ama şuan doğsa küveze girse daha mı iyi, şurda sınırı atlatmana bi kaç hafta kalmış duanı güzel tut bacım, sağlıkla hayırlısıyla zamanında kucağına al inşallah
sklmm tahamommy inşallah Hayırlısıyla nasip olsun doğum ama bu öyle bi gir değil yorgunluktan ağrıdan sancıdan istemsizce söylenilen bişey maalesef 🥺
neslihanttk sklmm akciğerlerini tamamlasın sağlıkla gelsin bu kadar cefasını çekiyorsun inşallah bi okadarda sefasını sürersin sakin seni yormayan bi bebiş olur inşallah
tahamommy sklmm seni çok iyi anlıyorum canım 💙 ama bazen de dua saatine denk gelebiliyor allah korusun
2cock sklmm son haftalar gercktn cok cok zor oluyot ama az kaldi rabbm saglikla kucaginiza almayi nasip etsn
Selim_Alparslan sklmm Vallaa doğunca da rahat edeceğin pek söylenemez 😃 Şuan anne karnındaki hali en rahat hali 😃 7. 5 aydır uyumuyoruz gerçekten uyumayan bebek yapmışız 🥲 benimde ikinci gebeligim full ağrı ile geçti hemde ne felaket ama en azından istediğim gibi uyuyordum yani karnımda iken daha rahatmış valla🥴
sklmm Selim_Alparslan benim bu üçüncü ben ilk oğlumda çok çektim doğduktan sonra 3 sene hiç uyumadım desem yeridir ama bunun da hamileliği çok zor geçiyor şuan da uyuyamıyorum o beni daha da yoruyor