Merhaba benim de 10 güne yakın geçmeyen bi migrenim var. Bugün nöroloji doktoruna gittim, blokaj tedavisi diye bir şey varmış. Gebeler için migren tedavisinde güvenli dedi. İlaç kullanılamayan durumlarda yapılıyormuş zaten. Eğer halen baş ağrısı çekiyorsanız nöroloji doktoruyla bunu görüşebilirsiniz.