cuteregina Şu an son adet tarihine göre 5+4 üm henüz doktora gitmedim 29 nisanda gideceğim o zaman 7+1 oluyorum acaba kese bebek ve kalp atışı gözükür mü Tekirdağ da yaşayan henüz yeni anne adayı var mı
Umutcan_ cuteregina 6+3 haftalıkken gittiğimde vajinal ultrasonla bebeği ve kalp atışlarını görmüştük
cuteregina twobabymomm gideceğim bakalım umarım duyarım birde şehir hastanesinde veya devlette eş içeri girebilir mi o an eşiminde orda olmasını isterim
twobabymomm cuteregina malesef almıyorlar ama alan doktor var mı bilmiyorum ben de etlik şehir hastanesi ne gidiyorum orda sadece bir doktor aldı
canannn0 cuteregina dış gebelik videoları biraz kafamı karıştırdı bende kesenin durumunu öğrenmek için ertelemek istemedim
tybst cuteregina Bende tekirdağdayım 30 haftalık gebeyim ismail fehmiye gidiyorsan eşleri almıyorlar içeriye kalp atışı duyulmasa bile bebek ve kese gözükür o hafta 9. haftaya kadarda kalp atışı duyuluyor genelde.
cuteregina tybst memnun kaldığınız doktor var mı ve hiçbir süreçte almıyorlar sanırım eşleri Sedef kavaz diye bir doktora aldım randevu keseyi göreceğiz diye rica etsem alırlar mı acaba
tybst cuteregina o anki gerginliklerine bağlı genelde canları istemezse çık diyorlar genede şansınızı deneyin ancak almıyorlar genelde.
pelin623 cuteregina biz 6+1 de kalp atışını duymuştuk siz de duyarsınız muhtemelen, hangi doktora gidiyorsunuz ben de cerkezköy optimede gidiyorum
cuteregina pelin623 özel için optimed Kevser hanım devlet için şehir hastanesi Sedef hanım 5+5 şu an gebeliğim 24 yaşındayım ilk gebelik
cuteregina pelin623 evde test yaptığımda silik çizgi görünce hastane kapanmadan yarım saat önce koşarak ilk kim varsa randevu aldım şansıma Kevser hanım çıktı bende memnunum bakalım
cuteregina canannn0 dış gebelik de beta hcg değeri oynuyor sürekli eğer artış trendi iyiyse kese için acele etmeyin dedi bana doktor çünkü bebeği göremezsem bunu düşünüp duracağım