Merhaba. İlk defa 2 ay adet olmadım. Ama yumurtlamam oldu, şeffaf sümükümsü akıntıdan anladım olduğunu. Adet olmadan da yumurtlama olabildiğini bilmiyordum hiç adet olmadığım ay olmamıştı. Gebelik düşünüyorum. Adet görene kadar bekleyeyim mi yoksa denemeye başlasam mı