cuteregina
benimde ilk gebelğim neden endişelisiniz endişelencek bişey olmaz Allahın izniyle ben 12. haftama kadar sedef hanıma gittim sonra özele geçtim cihazları iyi değil maalsef istediğim sonucları alamadım star medicaya gidiyorum. Ama deniz ve sedef hanım dışında randevu alıp gitttiklerimden hiç memnun kalmadım onlardan dolayı özele geçmiştim hamilelikte doktorlar kelimelerine dikkat edemiyor bazen.