Merhabalar 31 haftalık gebeyim 1 hafta önce hersey güzel gidiyordu 1 hafta sonra bebeğimin sol ayağı kalçasından diz kapağına kadar şiş olduğunu farketti doktor şuan çok zor durumdayım çaresizim milyonda bi kişiye denk gelirmiş oda beni buldu kitle hemanjion diyorlar şuan bi tanı koyamıyorlar çok kötü durumdayım