HakanKemal Sol tarafa yatmaktan bebişimin totosu sol tarafta kaldı 😂
36+2 deyim, 1 haftada fazladır bu şekilde bebekim.
Yatma konusunda da evet genel olarak ben de sola yatmaya çalışıyorum ama çok ağrın olursa o tarafa yatmaktan sağa yatmak da sorun değil bildiğim kadarıyla.
Ayrıca bir sabah hem sola yatmaktan, hem de bebiş kaburgalarımı ezdiğinden bir ağrı ile uyandım. Eyvah dedim herhalde doğuruyorum 😅😄