Ayy 30 haftaya girmemle gecelerin adeta bir kabusa dönüşmesi bir oldu sizlerdede öylemi yatamıyorum her saat başı uykum bölünüyor dönmekte güçlük çekiyorum kaburgalarımda batma oluyor ve yatağa uzanınca şiddetli bel ağrılarım oluyor bebek ben uzanınca aşırı hareketleniyor Buda biraz canımı acıtıyor 😪 ilerleyen haftalarda daha mı zorlaşacak bu durum