mom_87 ben çocuk düşündüğüm süreçte öğrendim aslında hastalığın boyutunu. Tüplerimde yapışıklık ve sıvı birikmesi olduğu için ve hamile de kalamadığım için sadece tüplerimi bağlamak için ameliyat oldum. Kiste dokunmadılar çünkü yumurta sayısını doğrudan etkiliyor. Zaten hamilelik sürecinde kist çok küçülüyor. Beni endometriozis için Taner Usta takip ediyor Altunizade Acıbadem Hastanesi’nden, kistini almak ya da yapışıklık açmak için seni ameliyat etmem önce çocuk sahibi ol sonra bakarız onlara dedi. Eğer ağrı vs yoksa, tüplerde sıvı birikmesi de yoksa ameliyatın anlamı yok aslında. Çocuk düşünüp düşünmediğinize bağlı karar vermek gerekir, ilaç tedavisi ben hiç almadım