qwertyxx 4+2 de kese gözüktü ama kese yamuk dedi doktor beta istedi 2521 den 2 gün sonra 4979 a çıktı sizce bu sağlıklı bi gebelik mi önceden 2 düşüğüm var suan enox kullanıyorum
dssf qwertyxx bence artışınız iyi sağlıklı gibi duruyor belki de haftanız erken diye doktor öyle görmüştür inşallah bir sıkıntı yoktur kötü düşünmeyin🙏
busu1 qwertyxx Yakinimin da bozuktu çentik centikti doktoru ümitlenme durmaz dedi kızı şimdi 4 yaşında Allahtan ümit kesilmez🙏🏻
sedapoyrazz qwertyxx benimde oyleydi korkuttu doktor ama beta yukselişin iyi bebek buyudukce kese seklinin onemi kalmiyor zaten yuvarlaklasiyor onemli olan bebegin buyume gostermesi
qwertyxx sedapoyrazz bugün yolk saç gördük kese hala düzenli değil 10 gün sonra çağırdı insallah düzgün ilerler her şey önceden iki kaybım var
qwertyxx Bu konuda bilgisi tecrübesi olan var mı dün de kanamam oldu biraz ultrasonda sıkıntı görülmedi
qwertyxx mertvezeynebinanasi ben de sizin postunuza bununla alakalı yazdım aslında Allah’a bin şükür devam ediyor çarşamba günü kontörlüm var kanama alanım vardı en son azalmıştı çarşamba günü kontrolüm güzel geçerse aynı gün fetal vereceğim insallah
qwertyxx Esma006 Allah’a bin şükür suan her şey yolunda 2 gün sonra fetal DNA vereceğim inşallah bi sıkıntı olmazsa en son kanama alanım vardı biraz azalmıştı inşallah her şey yine yolundadır güzel haberlerle gelirim
esraemiroglu qwertyxx bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah bu süreçte evde dinlendiniz mi sadece
qwertyxx esraemiroglu kese yamuk dediğinde dinlenmek için bir sebep yoktu ama suan kanama alanlarım olduğu için mecbur daha sakinim
qwertyxx esraemiroglu kanama yoksa sorun olmaz diye düşünüyorum genel olarak ağır kaldırmak yorulmak vs zaten zararlı
nunu1244 Benimde kanamam oldu dün hematom görülmüştü geçen haftadan düne kadar geçmesini bekledim dün kanama olunca acil gittim bu defa da kese şekli düzensizmiş Rabbim hepimizin sağlıklı bir şekilde evladini kucağına almasını nasip etsin 6 haftalık