Xnamee ya genelde ben uzanır pozisyondayım bugün bira oturdum ve yürüdüm bebek kanalda aşırı aşağı baskı hissettim ıslaklık oldu gibi dedim akıntıdır peçete de koyuyorum bazen fazla akıntı oluyor neyse iki defa çamşır değiştirdim peçete değiştrdim yinr var ama çok değil vajina dan arkaya şerit gibi kokusu da yok acaba yürüdüm ve oturdum ya ondan mı geliyor ilk defa bugün bu kadar oldu tuvalete oturdum baktım akan bir şey de yok ama su mudur acaba 38+5 hamileyim hastane de uzak olunca briaz daha bakıcam