Burda yazı paylaşmıştım şeker yüklemesi hakkında. 2.oğlum olacak 28+1 deyiz.. ve geçenlerde yükleme yaptırdım (normalde tatlı yemeyen çok nadir iki haftada bir bir tane çikolata yerim yani o derece herseyi de şekersiz içerim yıllardır) o yükleme de ki içecek bir facia ydı zaten korktuğum kadar vardı iğrenc bi tad mide bulantısından bir saat aklımı dağıtmaya çalıştım sırf kusmayım bidaha içmeyim diye.. Kalp çarpıntısı fln yaptı ve gebelik şekerim çıktı yani o nu içen herkesin ölçümünde bence şeker çıkar keşke yaptırmasaydım çok şükür bebeğin kilosunda suyunda hiç bir sorunumuz yok. Bende 71 kilo ile hamile kaldım suan 79.5 fln ım.. yani aşırı kilo aldığımıda düşünmüyorum millet 15-20 kilo alıyor. Ölçüm yapmam lazımmış Hergün o iğne o stres diyet fln bu durumu yaşayanlar yardım edebilir mi ya