Bebeğin suyu çok az ama nstler hep iyi. Amnisure testi yapıldı sonuç negatif yani suyum gelmemiş. Bu yüzden doğumhanede bekletiyorlar bebek ve nst iyi diyorlar ama eve de göndermiyorlar doğumhanede yatıştayım sürekli nst bakılıyorum başına gelen var mı mecburi sezeryan olucam bide ilk kızım sezeryan olduğu için. Alacaklarsa alsınlar artık 5 gün burda yatacak mıyım