Merhaba kızlar, doktorum 26. haftada şeker yükleme testi için çağırdı ama bu testi yaptırıp yaptırmama konusunda kararsızım. Evde cihazını alıp kendi kendime takibini yapmayı düşünüyorum ama bazı cihazlar da doğru sonuç vermeyebiliyormuş. Bebeği de riske atmak istemiyorum. Kafam karıştı bu konuda. Şekerli tatlı şeylerlede aram sıfır. 🤢Aç karna o şekerli suyu nasıl içerim bilmiyorum 😂
Bilkent’te yaptıran var mı süreç nasıl? Kendi ölçüp takip eden varsa doktoru ne tepki verdi?