_Ebrukaracan06_ Kızlar nasıl gidiyor göbüşler çıktımı bugün farkettim çıktıgını aşerme yok miğde yanması hat safhada sizler nasılsınız 🥲🥲
pamugummmm Ben de tam 21. Haftadayım. 2. Hamileliğim oldugu için sanırım daha erken çıktı göbeğim. Büyüdü yani bayagı 😊
galgamet Saglikla kucaklarimiza alalim insallah. Ayrintili cektirdiniz mi? Hareketlerini duzensiz hiseediuorum .bir hissesersem 3 gun hissetmiyorum