nagihanncc İyi akşamlar kızlar Bugün tam 27 hafta bitti bebeğimin hareketlerini bugün az hissettim korkuyorum hastaneye gitmeli miyim
sarilale123 nagihanncc b27 ve 30 haftalar bebeğin hareketlerini en fazla hissettiğimiz en hareketli olduğu haftalarmış daha bugün okudum bebek kısmında eğer yarında aynısı olursa hiç beklemeyin
nagihanncc Haklısınız gece hareketleri arttı çok şükür sabahtan beri de hareketli inşallah böyle olur insan hep tetikte oluyor 🥹