Alya05 zhrakskn evet canm Benm kızlarda kilolu ve dolgun olmadıkları için baya bol durdular sanırım terziye götürüp yandan pens atarım Yada olmadı seneye giyerler Allah nasip eder inşallah
damlasv zhrakskn aldım yıkadım ütüledim en memnun olduğum marka oldu ebebekten uzak durun kıyafet konusunda yıkanınca dikişleri patladı şaka gibi DeFacto bebek ürünleri de çok kaliteli çıktı
psymom2 Ben kızımda da bebekken kullandım şimdi kızım 7 yaşında H&M den devam bizim için tam kalıp yıkayınca ufalıyor zaten. Oğluma da şimdilik hep ordan aldım