besteeys kızlarr merhabaalarr, yenidoğan şampuan, yağ, losyon hangi marka aldınızz😶🌫️🫧 bir arkadaşım sebamed önerdi ama dalin ya da başka marka kullanan memnun kalan var mıı?🪽🫧
3boysmom besteeys sebamed kullandım doğduklarından beri ikizlerime, şuan alerjik olduğumuz için mustelanın atopik cilt şampuanına geçmek zorunda kaldık. ama sebamedden baya memnundum
Melike3506 besteeys daha doğum yapmadım ama şampuan olarak siveno losyon olarak mamaaura aldım yağ almadım gözenekleri tıkayıp derinin nefes almasını engelliyormuş sadece losyon kullanacağım
tahamommy besteeys canım dalin içeriği en kötü bebek ürünü aklında bulunsun, ben ilk siveno aldım ama konak yaptı, ecowell güzel birde biobayb aldım o da güzel kokusu biraz bulaşık sabunu gibi ama dkskjf
minikmucizem26 besteeys ben siveno markasını tercih edip onu sipariş vericem cok araştırdım temiz içerikli ve kokusuz
tahamommy besteeys rica ederim canım yağı buarada hiç bir doktor önermiyor onun yerine losyon yada nemlendirici alabilirsin bioderma atoderm kullanılıyor bebeklerde, oğlum 7 aylık hiç gerek duymadım ben illa kullanmaya gerek yok
elifika besteeys pureseed natural marka şampuanı indirimde yakalayınca alın derim kızımın saçlarına hem çok iyi geldi hem de uzattı 🌸
Dilanasali Mustela en guzelidir hıc yanıltmaz papatyalı olanını kullanıyordum atopık olunca bebegım ona uygun olan kokusuz sampuan kullandık cok iyiydi pişik kremi olarak doktor yazmıştı kanamalı pişik olurdu normal bez degısımınde arko krem surerdim suan 5 yasında
erkekannesi1_ besteeys dalin kullanıyorum losyonda baby me memnunum yani çok fiyat olarak uçmaya gerek duymadım