gzmnrhal Yeni belirtiler güncellemeler agrınız sızınız varmii . Ben doğuma az kaldı tekmelerini icimde hisedemiycem diye duygusal bi boşluktayım bu aralar mesela 🥲
besteeys gzmnrhal benimde 57 gün evet alıştık ya içimizdeki minik kıpırtıya insan öyle düşününce bir garipleşiyor🥹
Melike3506 gzmnrhal son 46 ve artık nefes almak çok zor geliyor daha zamanımın olduğunu düşündükçe de doğurmak istiyorum bir an önce
gzmnrhal besteeys Evet bir yandanda kavusmak icin can atiyorum biyandan degerini bil diyorum çok farklı duygular ama şuan korkudan daha çok bu duyguların baskın olması çok güzel bence 💕
gzmnrhal Melike3506 Havalarda ısınmadan doğursak iyi olur ama bakalım sağ sağlım kucagina al insallah 💕
sym_yc gzmnrhal en az 19 gün var ikizlerime kavuşmak için sabırsızlanıyorum ama bende onların hareketlerini çok özliycem🥲🥲