Özetle şöyle
Dpo 11 e kadar negatif görünce bıraktım.
Dpo 13 akşamı belirgin silik çizgi ile öğrendim.
(Çizgi takibi yapmak istedim hemen kan vermedim. )
Dpo 15 kan verdim sonuç 60
Dpo 17 tekrar kan verdim sonuç 102
Hafta olarak 4+0 görünüyorum
%70 artış var, ama değer düşük gibi dpo hesabına göre
Bu tarihlerde 300-500 herkesin en az o yüzden korkuyorum
Fikirlerinize ihtiyacım var