Kizlar 23 haftalik gebeyim yavaş yavaş bebek alışverişine başladım ..sadece beşik konusunda kararsızım Anne yani kucuk besikler var gayet hafif heryere surukliyebilicegim kullanışlı bi model buldum 15 aya kadar kullanılır yazıyor…kayinvalidem ise bu cok kucuk park yatağı yada mobilya beşik al diyor bmm yerim yok onun icin … ayrica cok kaba buyuk bsy istemiyorum..siz nsl modeller tercih edersnz fikir olsun banada:))