kartanesi___ Belki yoğun bakımdan normal odaya alınıp, oradan da eve taburcu ettilerse,bebeği ile ilgilenirken gelememiştir buralara inşallah evine gelmiştir bebiş iyidir.İyi düşünelim iyi olmuş olsun🤲 Kızım 2 aylıkken bizde atlattık rsv 8 gün yoğunbakımda kalmıştı çok zor birşey Allah kimseye yaşatmasın😔