nuuuur1998 Kızlar 2. Hamileliğim ilk bebeğim erkekti 19. Haftada hissettim şuan 17 haftalık hamileyim bebeğim kız isterse bazen küçük bi kıpırtı hissediyorum bazen 2 3 kere sert bi dönme gibi his hissettim böyle olması normal mi sizde nasıl merak ediyorum? 🙏
deniss_ nuuuur1998 canin ben 15 haftalik hamileyim ilk bebegim erkekti tam 17 de hissetmiştim bunda cok hafif arada biyle toplanma gibi oluyo ama cok nadir yani hissetmiyorum daha bende sabırsızlıkla bekliyorum hareket etmesini ama doktor sey demişti bebeğin gucu sana ne zaman yeterse yani belli bi zamanı yok demişti bide size bac haftada kesin kiz dediler fetal dna yaptırdınız mi ben 16 da gidicem kesin belli olur mu acaba 13 haftalıkken yüzde 90 kiz demişti
beyza_gmsgl nuuuur1998 şuan 17 haftalığız ilk gebeliğim erkek bebiş bekliyoruz. son 5 gündür kığırtı hissediyodum ama bugün çok net bi şekilde ben burdayım dedi. Hatta eşimin elini hemen karnıma koydum o da hissetti 🥹🩵 bebitoları saplıkla kucağımıza almak nasp olsun
nuuuur1998 deniss_ 15 haftalıktı bana kız dedi perşembe günü kontrolüm vardı o zaman kesin kız dedi 😌 2. De erken hissediliyor dedikleri için sanırım biraz beklentim erken oldu aslında daha küçük 🥺
deniss_ nuuuur1998 bende oyle duymuştum bide 80 kiloyum acaba ondan mi hiisetmiyorum fln diye dusundum yani 14 15 te hissederim artik diyodum ama😅
nuuuur1998 beyza_gmsgl sağlıklı gelsin bende çok küçük kıpırtı hisediyorum ama arada 3 gündür hiç hissetmiyorum desem yeridir öyle olunca da endişe ediyor insan