buusraatrkk Kızlar ben 8. Haftama giriyorum sağ kalçam ve hemen üstü belime doğru çok ağrı giriyor bu normal mi sizde yaşadınız mı ?
fasulye_26 buusraatrkk 9 haftalığım 1 aydır yaşıyorum yürümekte zorlanıyorum yatıp kalkmak cok zor cok erken genelikle alakası yok dedi doktorum beyin cerrahiye gittim ilaç veremeyiz dedi fiziğe gittim oda birsey yapamayız diyip hareketler verdi onları yap dedi suan agri kalçamda kuyruk sokumum da ve inanılmaz kötü
aslliasya buusraatrkk evet o haftalarda bende çok yaşadım normal ama mahvetti beni yürüyemedim resmen
fadimeinci 2 hafta önce 7-8 haftalıkken yaşadım bende sol tarafta, 1,5 gün aşırı ağrıdı kesintisiz gece bile ama sonra geçti bende ilk defa yaşadım sonra burda bi kaç kişi yazmış gördüm yaşayanlar varmış demek ki oluyor