Kızlar şimdi size bişey sorcam biraz komik olabilir ama aklıma takıldı ben şimdi ilk hamileliğimde çok silik çizgi ile öğrenmiştim ikinci hamileliğimde çok net çizgi ile ama şöyle bi durum var çevremdeki arkadaşlarımda falan hiç bu kadar net çizgi görmedim diye şüphe edip ikinci testidde yapmıştım o da netti o zaman şuan benim betam baya yüksekmi demek daha da doktoruma da cuma günü gidicem merak ettim sizin testleriniz ne kadar netti