daisymom_99 1melekannesi3858 gerildiğinden oluyor sanırım bende de oluyordu ilk haftalarda burada da sormuştum çok korkmuştum ama sonradan geçti 😅
daisymom_99 1melekannesi3858 Ben o zmn bir kere travazol krem sürmüştüm kaşıntıyı ânında geçirdi birdaha da kaşınmadı