Düzensiz bir şekilde sancılarım var kasılma ile am şiddetlerini aşırı hissetmiyorum ya da bana mı öyle geliyor bilmiyorum noktalar saatler belli olsun diye attım resim yüklendi mi bilmiyorum bu şiddetteki sancı açılmamı tetikler mi yoksa az daha beklesem mi kızlar