daisymom_99 mama kullanan biri olarak yazıyorum canım, ilk doğduğunda zaten süt çok az gelir 3-4 gün içinde de artar başkalarının lafına aldırış edip önce mamaya başlama o hatayı ben yaptım ve sütüm bi türlü yetemedi psikolojik olarak da yıprandım, öncelikle bebeğini sürekli emzirmen gerektiğinin bilincinde ol 2 saatte 1 15 dk minimum gerekirse hiç ayırma bebişin istediği de o zaten, az ve koyu gelir süt 1 damlası bile onun midesini doldurur sürekli emzirirsen de emer işer sarılığını hızlı atar, onun haricinde illa mama alıcam diyosan da hipp al derim güzel kilo aldırıyor, bebelac gold hem kendi hemde bebeğin kakasını çok kötü kokutuyor ama bize hastanede vermişlerdi ben almadım eve çıkınca almıştım öyle de yapabilirsin