servansmom normal o zaman her gebelik farklı semptomlar gösterirmiş. Dayanılmayacak şekilde şüphe duyuyorsanız doktora mutlaka yine danışın ya da farklı doktora.
Bende ağrı sızlama, bağ çekilir gibi çekilmeler oluyordu. Şu an 21+0’ım mesela öksürük tuttu son bir kaç gündür dün öksürürken aşırı bir ağrı giriyordu.
Bence normal sizinki de ama takip edin yine de