Alyamm yok ben magazadan besik aldim onu alirkende sordum siz gibi gormeden ya begenmezsem diye odemesini yaparsiniz magaza siparis veririz burda acar incelerseniz begenirseniz goturursunuz begenmezseniz kalir yoksa internete ozel oldugu icin gelmiyo siparis uzerine geliyo alipta geri verende daha hic olmadi dedi ben o sekilde yapicam magazaya soylicem orda begenmezsem birakirim begenirsem alirim ki begencegimi dusunuyorum cunku hic sikayet yok beneto sikayet dolu ayrica gercek videoda benetonun kalitesiz olduguda belli oluyor bence