servansmom Mihra ismindeki çocuklar çok hastalanıyor diye duydum Eflin ve Mihra isminde kızı olan anneler çocuklarınızın huylari yapıları nasıl ismin çocuğun kaderiyle bağlantılı olduğuna inanıyorum
mihra2021su servansmom hahaha cok hastalanıyor mu 😁😁kızımın adı Mihra kreşe gıdıyor her cocuk gıbı hastalanıyor, alerjık bı cocuk aşırı aşırı cok konusuyor inatcı ama cok uyumlu okulda
parildayanyildiz2 servansmom kızımın adı Mihra Lina çok hastalanmıyor yani salgın olduğu zamanlar hastalanıyor oda çok normal herkesin yaşadığı birşey zaten şuan 3 yaşında çok zor geçiyor bu yaş ama ismiyle alakası olduğunu düşünmüyorum genelde böyleler zaten bu yaşlarda inatçılık huysuzluk fln
servansmom mihra2021su parildayanyildiz2 ben de Eflin Mihra ismini çok beğeniyorum Mihra ismi çok zarif ikinizin de bebeği sağlıkla büyüsün inşallah tam bir kız neşesi bence çok hanım hanımcık bir isim demek ki yalan yakın bir arkadaşım dedi bana da ben de kararsız kalmıştım çok teşekkür ederim ikinize de 🥹🩷🫂
parildayanyildiz2 servansmom bende teşekkür ederim sizinde sağlıkla büyüsün inşallah her çocuk kendine özgüdür sonuçta inanmayın siz onlara☺️
servansmom ozgeBudak006 aşırı güzel hem telafuzu hem tınısı bence de 🥹 var mı başka beğendiğiniz isim
ozgeBudak006 servansmom birçok isim beğeniyorum ama sadece güzel diyebiliyorum, içime tek sinen içimi ısıtan eflin oldu 🌺 büyük ihtimal eflin olcak 🥰