Kızlar Selam Bir Şey Danışacağım Reglimden 6 Gün Önce 5 Farklı Marka Testte Pozitif Gördüm Ama Kan Testim 1.20 Çıktı. 2 Gün Önce Test Yaptım Aynı Şekilde Ama 2 Gün Önceki Belli Belirsizdi Bugün De Aşırı Şiddetli Bir Ağrıyla Regl Oldum, Belim Çatlıyor Resmen. Normalde Hiç Ağrı Yaşamam Aranızda Bunu Yaşayan Var Mı? Kimyasal Gebelik Mi Yada Dış Gebelik Olabilir Mi? Sizce Ne Yapmalıyım Gitmeli Miyim?