25 +0 haftada doktor plasenta aşağıya yakın dedi bebek makat pozisyonda denildi. Şeker testi ve tahlil sordum onlar şimdi kalsın dedi. İlişki ve Altan muane yasakladı. 3 hafta sonra tekrar gel dedi. Ama yapışır ve yukarı çıkarsa rahim alınacağını söyledi son sözü beni korkuttu açıkçası ben beklicektim sözleri aklımdan çıkmayınca tekrar başka doktora özele gidecem. Siz de böyle bisey yasadiniz mi ? Kaç Haftalık yaşadınız? Yukari çıktı mı veya doğum nasıl geçti ?