canseley Suan 9 haftalık gebeyim ama nerdeyse bir aydır ağzımda acı bi tad var ne yaparsam yapayım geçmiyor folik asit kullanıyorum ondan dolayı mı yada bitane dişim çürük o mu yapıyor anlayamadım yaşayan varmı böyle bşr durum
Nidaanur canseley gebelikten oluyor maalesef. 28 haftalık oldum ara ara halen oluyor. Tam geçmedi. Tabi ben bulantılı geçiriyorum onunda etkisi var.
canseley sucukluyumurta07 Anladım canım benim ilk gebeliğimde böyle olmamıstı ondan dişimden dolayı mı anlayamadım inşallah gecer