yarenguzel canım benim, çok çok geçmiş olsun Rabbim bir daha yaşatmasın inşallah. Aynı şeyi 7. ve 8. haftada yaşadım. Dediğin gibi hiç ağrı sızı olmadı bende de, tek fark sanırım benim ikisinde de pıhtım oldu kocaman hatta ilk yaşadığımda bu durumu düşük yaptım sandım. Ambulansla acile götürdüklerinde o kanı gören acil doktoru kaydımı yapan bilgisayardaki hemşireye düşük gibi dedi. Sonra bir baktık ki bizim yavru oraya sımsıkı tutunmuş, kalbi de gümbür gümbür 🥹 selam verdi bize, ben de doktor da şok. “Duydun mu?” diyor doktor gözleri parladı onun da benim de. Çok şükür elhamdülillah o günden beri bir sıkıntı yaşamadım. “Olabilir” dediler, tamam dedim ben de. Tedbir bizden gerisi Allahtan sonuçta 😌
5 gün iğne kullandım ve fitili hala kullanıyorum 11+5 olduk.