dgngr nazar12 yiyecek başı kilo aldırmak diye bir şey yok. 4 aylıkken ayrı, 7 aylıkken ayrı, a bebekte ayrı, b bebekte ayrı miktarda kilo alır. Genetiğe ve aylığa bağlı değişebilir.