merveugurhan8 geç döllenmedir canımın içi hiç sıkma canını, keseyi gördükten 1 hafta sonra tekrar muayeneye git mutlaka, bebeği de görürsün inşaallah. Ben de 4 yıl sonra sağlıkla gebe kaldım seni çok iyi anlıyorum, sağlıkla kolaylıkla kavuşalım inşaallah❤️