ozklay aysnklkn Çam sakura da yaptirmasam da amniyosentez geç çıkıyor, 4 hafta süren sonuç bile var demişlerdi bana ve sonuçlar iyiyse çıkanların yanında yeşil tik oluyor zaten, bir de senden kan aliyorlar o da 1 hafta içinde çıkar
aysnklkn ozklay bana genetik bölümü ön sonuçlar 10 15 gün içinde çıkıyor dedi ama ben yaptıranlar varsa bilgi almak istiyorum
yelizuraz aysnklkn ya bana da bağırsakta ve kalpte parlaklık var dediler önerdiler yaptırmadım amniyosentez ikili testim düşük gelmişti down sendrom riski oluyormuş Allah korusun sanırım çoğu insana böbrek bağırsak kalp vs bişeyler diyorlar bebek henüz büyüme aşamasında herşeyin dört dörtlük olması zaten imkansız gibi geliyor bana hepimiz sağlıcakla kucağımıza alalım ama bence endişe atmeyin hatta benimkinin bağırsağındaki parlaklık geçti
zuzubayram yelizuraz aynen sizin gibi düşünüyorum bende inşallah saglıkka kucağımıza alırız Rabbim yuzmuzu güldürür o hastende… banada 2 Li biraz riskli dendi hiç bşr şey yaptımadım detaylı bile gittim günü var dedi bunda da vardır bir hayır dedm Rabbime bıraktım / arkadaşım aminyostez verdi ve suyu patladı bebeği kaybetti bagırssgı sorunlu demişler vs çok ağladım üzüldüm inanın çok zor zanlar Rabbim kimseye yaşatmasın .
yelizuraz aysnklkn Ben 26yım şuan 24te geçti 21 de gitmiştim sonraki kontrolde geçti hatta dedi ki doktor geçmiş olması bişey ifade etmez bir kere gördük falan dedi eşimde dedi ki ne kadar saçma bu hafta da gelsek hiç görmeyeceklerdi o zaman neye göre değerlendireceklerdi bişey olsa bile zaten özel muayeneye gittiğinde başka doktora hiç önemsemedi bu devlet hastaneleri yapıyor bunları başka doktora da gitmenizi tavsiye ederim
sinemysbaby yelizuraz devlette hemen amniyosentez istiyorlar. Bana detaylıda özel hastanede vsd dendi. Ama kapanır ilerde sorun etme dediler. Başka bulgu yoksa sorun olmuyor dedi. Ama devlet hastanelerinde hemen amniyosentez isteniyor.
ozlem_ak aysnklkn kesinlikle barış koza ama ona randevu bulsanız bile direk o bakmıyor istisna hastalara bakıyor asistan doktorlar oluyor yerinde
aysnklkn ozlem_ak ön sonuçlarınız kaç günde çıktı mesaj geliyor mu ? ben 15 gün oldu hala mesaj bekliyorum 10 güne ön sonuçlar çıkar demişlerdi 🥲
aysnklkn ozlem_ak öylemi ben hep ona denk geldim şükür bi kontrolümde yoktu asistan doktor barış bozanın gördüğü şeyi göremedi aradı oda gitmesin beni beklesin dedi ve kendisi bakıp tekrar görüp diğer doktora gösterdi çok ilgili
ozlem_ak aysnklkn ön sonuç için mesaj gelmedi doktorla iletişim halindeydim ona söyleyince geldi mesaj unutuluyor sanırım genetiğe gidip sorun derim ama kesin sonuçlar 1 ay rahat buluyor
mercimektanemm Aslında çam sakura da detaylıdan ziyade amniyo sıvısı alıncak bunun için doktor arayışındayım bilgisi olanlar lütfen cevap verebilir mi? Kanuni de olur
aysnklkn mercimektanemm ben doktoruma siz mi alacaksınız diye sordum hayır dışardan ekip geliyor dedi hastanedeki doktorlar almıyor yani . Çok şükür bir sıkıntı yaşamadım baya gergindim