Sevvaldal Bsraszre iste aslinda ben ilk 3 ay cok anladim simdi boyle hissedince yadirgiyorum belki de🤷♀️
Premsescik Sevvaldal bnde 16 haftalığım bnde başından beri ne bulantı ne başka bişey oldu bnde hamilemiyim değilmiyim anlamıyorum belkide şanslıyım 😁😄
RumeysaAkd Sevvaldal ilk 3 ay çok kötü geçiyor sonra ki 3 ay çok rahat ve güzel geçiyor ama son 3 ayda ağırlaşıyorsun ve hareketlerin çok kısıtlanıyor bu güzel olan ayların yani keyfini çıkart 🤗