BEN KUllanamıyorum malesef bende de yutma problemi var, yarıya da böldüm denedim olmadı kusturdu hep, kullanmayan insanlara da rastladım bir problem yaşamadıklarını söylediler. Yapacak birşey yok dedim doktorumda yapacak bişey yok dedi. Üzme kendini yeter dedi. Ayrıca domuz jelatini oldugu 3 sene önce ortaya cıkmış, ve tarım bakanlıgı duruma el atınca, ilaç şuan o hayvanın hiçbir katkısı olmadan üretiliyor, ilaç firmalarından da aldıgım bilgiyle söylüyorum, haa illa da güvenmem diyen varsa, decavit te aynı görevi görüyor, sağlık ovagından üstelik ücretsiz alınıyor. İçebilen onu içebilir.