aysinnam ilk bebeğe ilk denemede hamile kaldım. Onu kaybettim 25. Haftada üzerine kürtajda yapılar kalan parçalar için. Sonra adetimin düzeni bozuldu, tekrar düzeldiği ay hamile kaldım. Şöyle bizim, 3 ay korunun dedi biz 2 ay korunduk. 5. Ay hamile kaldım. Ama teknik olarak 3 ay sürdü hamile kalmam. Bende korkmuştum bir problem mi oldu diye. Sizi çok iyi anlıyorum ama hamile kaldıysanız her zaman şansınız yüksek. Rabbim size de nasip etsin ✨