Momyy_baby Kızlar battalgazi de türker demire giden var mı memnun musunuz bir de sezeryan yanlısı bi doktor mu yoksa normal doğum mu daha çok tercih ediyor
Momyy_baby buket_44 onu bilmiyorum yani yoksa nerde doğum yapıyorlar peki çok saçma hastanenin doğumhanesinin olmaması
sevlbgtn buket_44 ben Çiğdem aslana gidiyorum diğer hastane de de Özlem gül ikiside gayet başarılı doktorlar
buket_44 Momyy_baby Evet çok saçma sevk ediyorlar galiba başka hastaneye bayramda gelmiştim battalgazi de Ahmet doktora gittim sorduğum zaman öyle demişti bana 🫠
sevlbgtn Momyy_baby tam teşekküllü bi hastane değil Yenidoğan yoğun bakımı yok o yüzden sevk ediyorlar yoğun bakım olunca
biiremm sevlbgtn acaba orda doğum yapan tanıdığınız oldumu veya odalar nasıl tek kişilik mi biliyor musunuz
sevlbgtn biiremm n bir arkadaşım sezeryan oldu odalar çift kişilik ama tam teşekküllü değil diye çok tercih edilmiypr sanırım şansına tek başınaydı odada
sevlbgtn buket_44 yok canım ben doğumhaneyi geçen ay gezdim orada doğum tapmayı düşünüyorum evine yakın diye
hep_acemi_anne sevlbgtn Battalgazi devlet hastanesinden bahsediyorsunuz dimi? Bende sezaryan olacağım, eğitim araştırmaya gidiyorum. Battalgaziyi tavsiye eder misiniz doğum için
biiremm sevlbgtn nasıl geçmiş doğumu biraz bahseder misiniz ? Dikiş nasıl özellikle bunu merak ediyorum hangi doktor gerçekleştirmiş doğumu